Osebno se mi zdi vsako leto slabše, še najbolj zanimive so bile obsežne razstave, lepo videt originale takih klasik - čeprav je bilo veliko reprodukcij, od katerih so bile nekatere res pod vsakom nivojem in niso bile niti blizu razstavne kvalitete.izzy napisal/-a:In? kako je bilo? Kakšni vtisi?
Res nove izdaje sta prinesla samo Fibra in CRŠ (+ Ken Parker do 10 od Strip Agenta), Libellusa itak ni bilo, Bookglobe in Strip-Agent sta prišla preko trgovine Stripovina2, kjer so imeli povem naključne stripe iz zadnjega obdobja, mnoge brez popusta - in niti ne zadnje izdaje. Predvsem so bili povsod izpostavljeni superheroji - srbski in ameriški. Kisok stvari so imeli v bistvu samo preprodajalci, Stripovina2 Kena Parkerja.
Mogoče CRŠ niti ne gre na slabše ampak stoji na mestu, med tem ko gre svet naprej. Pred leti je bil zagon, vsako leto nove vsebine po vzoru tujih sejmov (nekaj časa celo povezave s kinom Evropa, francoskim inštitutom, nekaterimi lokali itd... kjer so vsi aktivno pristavili svoj del k mozaiku), sedaj pa ostajajo malo boljši "boljšji sejem" z razstavo, kjer lahko kupiš manjši del novih izdaj - brez omembe vrednega popusta, če sploh. Po tem ko se je sejem nekaj let ves čas razvijal in dobil stalni prostor v HDLU je bilo videti da je to to, je šlo pa potem samo še dol - kar se pozna tudi na tem da je bilo na prvi pogled videti da je najmanj obiskovalcev od vseh CRŠjev zadnja leta (česar Marcos sicer ni potrdil).
Pa ena večjih neumnost festivala... če hočeš podpis/risbo npr. avtorja Metabaronov moraš za številko nujno kupit nekaj v z likom Kena Parkerja, Alana Forda, Manningovega Tarzana ali Bouncerja (primerne strip ali printe iz ponudbe organizatorja). Kar je neumno, če si prišel zaradi Metabaronov. V tujini daš za kaj takega lepo 5-20€ pa je mir.