Retro in nostalgične slike
Moderatorji: TomDar, jang, Corto, Tornado, Mioke
Niso slike... sta pa nostalgična videa:
http://www.youtube.com/watch?v=lUwkQRJdXHQ
http://www.youtube.com/watch?v=xQOeDYDOCKc
http://www.youtube.com/watch?v=lUwkQRJdXHQ
http://www.youtube.com/watch?v=xQOeDYDOCKc
Spomin na olimpijado v Sarajevu 84
http://www.youtube.com/watch?v=Ik14V4WW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ik14V4WW ... re=related
Preden začneš slikati, moraš imeti v konici čopiča srce, roko in misli!
Re: Retro in nostalgične slike
Ljubljana 1909
https://www.facebook.com/photo.php?v=520666374715734
https://www.facebook.com/photo.php?v=520666374715734
Preden začneš slikati, moraš imeti v konici čopiča srce, roko in misli!
Re: Retro in nostalgične slike
Če ste zamudili včeraj ob 21. uri na TV SLO 1, imate v ponedeljek 12. 5. 2014 ob 17.20 spet možnost ... si pogledati dokumentarno oddajo "00:02:33 RAJA, PORTRET JAKE JUDNIČA".
Če bi se radi spomnili na reklame, ki smo jih gledali v 80-ih, začetkom 90-ih, priporočam ogled.
"Bila so sedemdeseta. Bil je čas, ko se je na pozicije zavihtela generacija, ki je imela v sebi novo senzibiliteto, za sabo pa hitro ekspanzijo novih medijev. Pohod muzike, entertainmenta, naglih menjav in hitrih – za tiste čase – sporočil je določal estetiko in življenjski stil. Nova časovna enota za zaključen medijski izdelek je bila cca pol minute: toliko je trajal standardni teve oglaševalski spot. Določala ga ni vsebina, ampak cena za sekundo televizijskega časa. No, morda so ga optimizirali tudi raziskovalci potrošnikovega vedenja, a v vsakem primeru je ritem določal maksimalni učinek na minimalno časovno enoto. Prva rešitev je na prvi pogled enostavna: geg in kolaž. A potem se vzpostavi razlika; ni kolaž kolažu enak in geg ni zmeraj geg. Tu se začne zgodba o Jaki Judniču, avtorju najbolj znanih spotov slovenskega teve zaslona. Dokumentarec, ki jo pripoveduje, ne govori samo o njem, ozre se širše po ekonomiji in sociologiji tistega časa, vključi vse, ki so trasirali pot marketingu in profesionalizirali oglaševanje. Preleti ambicije in možnosti nacionalnega podjetništva in oriše razmere, v katerih je nacionalni projekt začel dobivati imena blagovnih znamk. 00:02:33 RAJA je film o svetovnem trendu, ki je pljusknil pod vznožje Alp. Številka iz naslova pa povprečna dolžina, v katero je moral Judnič spraviti sporočila. Judničev portret predstavlja človeka, ki je v nekem trenutku senzibiliziral emocionalno narodno dediščino, preden sta jo ugrabili politika in masovna histerija."
Če bi se radi spomnili na reklame, ki smo jih gledali v 80-ih, začetkom 90-ih, priporočam ogled.
"Bila so sedemdeseta. Bil je čas, ko se je na pozicije zavihtela generacija, ki je imela v sebi novo senzibiliteto, za sabo pa hitro ekspanzijo novih medijev. Pohod muzike, entertainmenta, naglih menjav in hitrih – za tiste čase – sporočil je določal estetiko in življenjski stil. Nova časovna enota za zaključen medijski izdelek je bila cca pol minute: toliko je trajal standardni teve oglaševalski spot. Določala ga ni vsebina, ampak cena za sekundo televizijskega časa. No, morda so ga optimizirali tudi raziskovalci potrošnikovega vedenja, a v vsakem primeru je ritem določal maksimalni učinek na minimalno časovno enoto. Prva rešitev je na prvi pogled enostavna: geg in kolaž. A potem se vzpostavi razlika; ni kolaž kolažu enak in geg ni zmeraj geg. Tu se začne zgodba o Jaki Judniču, avtorju najbolj znanih spotov slovenskega teve zaslona. Dokumentarec, ki jo pripoveduje, ne govori samo o njem, ozre se širše po ekonomiji in sociologiji tistega časa, vključi vse, ki so trasirali pot marketingu in profesionalizirali oglaševanje. Preleti ambicije in možnosti nacionalnega podjetništva in oriše razmere, v katerih je nacionalni projekt začel dobivati imena blagovnih znamk. 00:02:33 RAJA je film o svetovnem trendu, ki je pljusknil pod vznožje Alp. Številka iz naslova pa povprečna dolžina, v katero je moral Judnič spraviti sporočila. Judničev portret predstavlja človeka, ki je v nekem trenutku senzibiliziral emocionalno narodno dediščino, preden sta jo ugrabili politika in masovna histerija."
Anything is possible
Be the Change You Want to See
Be the Change You Want to See
Re: Retro in nostalgične slike
Slike stare Ljubljane na 17 straneh.
http://www.zmaga.com/forum_topic.php?pg=1&id=8568
http://www.zmaga.com/forum_topic.php?pg=1&id=8568
Preden začneš slikati, moraš imeti v konici čopiča srce, roko in misli!
Re: Retro in nostalgične slike
Preden začneš slikati, moraš imeti v konici čopiča srce, roko in misli!