Filmi
Moderatorji: TomDar, jang, Corto, Tornado, Mioke
Re: Filmi
Hacksaw Ridge - meni je bil sicer gledljiv, ne ravno nek presežek, a povsem spodoben (kljub "tipičnim" Melovim vojnim scenam).
Lion - jebat ga tili, to so zgodbe, ki jih piše življenje ... po resnični zgodbi pa to ... jaz pa priznam, da sem spustil kakšno solzico.
Lion - jebat ga tili, to so zgodbe, ki jih piše življenje ... po resnični zgodbi pa to ... jaz pa priznam, da sem spustil kakšno solzico.
Anything is possible
Be the Change You Want to See
Be the Change You Want to See
- Ruki
- STRIPOHOLIK
- Prispevkov: 2022
- Pridružen: 16.06.2007 16:45:01
- Kraj: Oblazinjena sobica na zaprtem oddelku
Re: Filmi
Life - zanimiv scifi, črpa iz Aliena, pač akcija in solidna realizacija fizike, ima pa zelo očiten konec, ki mi je sicer všeč, a če le ne bi bil tako očiten aaaa. Definitivno vreden ogleda. Je pa za ljubitelje scifi verjetno boljši Passengers.
Split - triler o ugrabljenih deklicah in možakarju, ki je razcepljena osebnost, vreden ogleda, pač Shyamalan v svojem stilu.
Disappointments Room - povprečna grozljivka, če ni kaj boljšega za počet.
Resident Evil: The Final Chapter - kaj so naredili iz te franšize, groza. Poden od filma, upam da je res tole zadnje poglavje. Za v pozabo čim prej.
Incarnate - zanimiva scifi grozljivka, ni pa nek presežek. En tip ima sposobnost, da vstopi v podzavest obsedenih ljudi in jih proba rešiti. Seveda ima zgodba nek kvazi globlji pomen z zgodovino tega tipa. Recimo, da vreden ogleda...
Assassin's Creed - toliko negativnih mnenj sem slišal o tem filmu, da sem odlašal z ogledom, na koncu pa se mi sploh ni zdel tako slab. Ni nek hudo dober film, ni pa spet tako slab kot ga opisuje večina. Je za pogledat, sploh če si kdaj igral igro.
Why Him? - "meh" komedija s primitivnimi forami in happy ending love story. Če ni kaj drugega za počet.
Office Christmas Party - isto kot Why Him?
The Do-Over - isto kot zgornja 2 filma, pač trapasti Sandler.
Everybody Wants Some!! - dogaja se v 80ih in gre za najstniški film o odraščanju kolidž atletov (baseball), kar verjetno ni za vsakogar. Tistim, ki jim ta žanr sede, definitivno priporočam ogled.
Collateral Beauty - zanimiva zgodba, v morju filmov s podobno tematiko se mi zdi, da je ta malo bolj originalen. Se ga splača pogledat.
Ouija: Origin of Evil - dobra grozljivka, gre za nadaljevanje, ampak je prvi del preceeeeej slabši od tega in ni ključnega pomena, kar se zgodbe tiče, tako da se mirne volje lahko preskoči tistega in pogleda samo tega.
Death Race 2050 - WTF. Samo tole lahko komentiram. Ugasnil po kakih 15 minutah.
The Magnificent Seven - simpatičen remake stare klasike.
Jack Reacher: Never Go Back - meni osebno še ena generična akcija, prvi del se mi je zdel boljši. Je za gledat, ni pa nič posebnega.
Mechanic: Resurrection - podobno kot Reacher, daleč slabši od prvega dela, s tem, da je tale film tako hudo patetičen, da bi rekel, da ni za gledat. Zgodba že od samega začetka pravljica, predvidljiva, patetična, brezvezna akcija... bruh. Sem ga gledal v 3 kosih.
War on Everyone - kubistična črna akcijska komedija. Sem gledal že boljše, je pa fajn, da se najdejo tudi taki filmi. Vreden ogleda, ni pa za vsak okus. Če so vam všeč filmi od Tarantina in Ritchieja, potem bo kul.
War Dogs - hud film o švercanju in prodaji orožja kot contractor za ameriško vlado, po resnični zgodbi. Mešanica akcije, komedije (črne), drame, vojne tematike... en boljših filmov lani.
Rampage - Uwe Boll... ampak! Čeprav je film low budget in na momente težko gledljiv, ima presenetljiv konec in je že samo zaradi tega vreden ogleda.
Collide - generična akcija, za gledat, če ni kaj drugega za počet.
Swiss Army Man - odbit film, verjetno en izmed takih, ki so ušli mimo pozornosti lani. Harry Potter igra v njem, zgodba je pa... najboljše, da pogledate trailer je vreden ogleda.
Sem probal napisat filme, ki niso bili omenjeni prej, Tilitili jih je nametal večino novih, ki sem jih tudi gledal
Kar se tiče Hacksaw Ridga, všeč mi je bila malo daljša predzgodba in če odmislim, da je na koncu postal tipček Captain America (še celo isti igralec kot je igral Spider-mana ta Garfield), pač superheroj z nerealnimi sposobnostmi in luknjo v scenariju, kjer so butasti vojaki čakali pod grebenom in se čudili od kje se čudežno spawnajo njihovi ranjeni soborci, ne da bi kdo splezal gor vsaj pogledat, kaj šele pomagat... je kar vredu film.
Split - triler o ugrabljenih deklicah in možakarju, ki je razcepljena osebnost, vreden ogleda, pač Shyamalan v svojem stilu.
Disappointments Room - povprečna grozljivka, če ni kaj boljšega za počet.
Resident Evil: The Final Chapter - kaj so naredili iz te franšize, groza. Poden od filma, upam da je res tole zadnje poglavje. Za v pozabo čim prej.
Incarnate - zanimiva scifi grozljivka, ni pa nek presežek. En tip ima sposobnost, da vstopi v podzavest obsedenih ljudi in jih proba rešiti. Seveda ima zgodba nek kvazi globlji pomen z zgodovino tega tipa. Recimo, da vreden ogleda...
Assassin's Creed - toliko negativnih mnenj sem slišal o tem filmu, da sem odlašal z ogledom, na koncu pa se mi sploh ni zdel tako slab. Ni nek hudo dober film, ni pa spet tako slab kot ga opisuje večina. Je za pogledat, sploh če si kdaj igral igro.
Why Him? - "meh" komedija s primitivnimi forami in happy ending love story. Če ni kaj drugega za počet.
Office Christmas Party - isto kot Why Him?
The Do-Over - isto kot zgornja 2 filma, pač trapasti Sandler.
Everybody Wants Some!! - dogaja se v 80ih in gre za najstniški film o odraščanju kolidž atletov (baseball), kar verjetno ni za vsakogar. Tistim, ki jim ta žanr sede, definitivno priporočam ogled.
Collateral Beauty - zanimiva zgodba, v morju filmov s podobno tematiko se mi zdi, da je ta malo bolj originalen. Se ga splača pogledat.
Ouija: Origin of Evil - dobra grozljivka, gre za nadaljevanje, ampak je prvi del preceeeeej slabši od tega in ni ključnega pomena, kar se zgodbe tiče, tako da se mirne volje lahko preskoči tistega in pogleda samo tega.
Death Race 2050 - WTF. Samo tole lahko komentiram. Ugasnil po kakih 15 minutah.
The Magnificent Seven - simpatičen remake stare klasike.
Jack Reacher: Never Go Back - meni osebno še ena generična akcija, prvi del se mi je zdel boljši. Je za gledat, ni pa nič posebnega.
Mechanic: Resurrection - podobno kot Reacher, daleč slabši od prvega dela, s tem, da je tale film tako hudo patetičen, da bi rekel, da ni za gledat. Zgodba že od samega začetka pravljica, predvidljiva, patetična, brezvezna akcija... bruh. Sem ga gledal v 3 kosih.
War on Everyone - kubistična črna akcijska komedija. Sem gledal že boljše, je pa fajn, da se najdejo tudi taki filmi. Vreden ogleda, ni pa za vsak okus. Če so vam všeč filmi od Tarantina in Ritchieja, potem bo kul.
War Dogs - hud film o švercanju in prodaji orožja kot contractor za ameriško vlado, po resnični zgodbi. Mešanica akcije, komedije (črne), drame, vojne tematike... en boljših filmov lani.
Rampage - Uwe Boll... ampak! Čeprav je film low budget in na momente težko gledljiv, ima presenetljiv konec in je že samo zaradi tega vreden ogleda.
Collide - generična akcija, za gledat, če ni kaj drugega za počet.
Swiss Army Man - odbit film, verjetno en izmed takih, ki so ušli mimo pozornosti lani. Harry Potter igra v njem, zgodba je pa... najboljše, da pogledate trailer je vreden ogleda.
Sem probal napisat filme, ki niso bili omenjeni prej, Tilitili jih je nametal večino novih, ki sem jih tudi gledal
Kar se tiče Hacksaw Ridga, všeč mi je bila malo daljša predzgodba in če odmislim, da je na koncu postal tipček Captain America (še celo isti igralec kot je igral Spider-mana ta Garfield), pač superheroj z nerealnimi sposobnostmi in luknjo v scenariju, kjer so butasti vojaki čakali pod grebenom in se čudili od kje se čudežno spawnajo njihovi ranjeni soborci, ne da bi kdo splezal gor vsaj pogledat, kaj šele pomagat... je kar vredu film.
Re: Filmi
OK - bom probal.Ruki napisal/-a:Life - zanimiv scifi...
Split - ... vreden ogleda
Collateral Beauty - se ga splača pogledat.
The Magnificent Seven - simpatičen remake stare klasike.
Rampage - Uwe Boll...
Swiss Army
Po prvih 20 minutah mi je malo splahnilo zanimanje, po nadaljnjih 5ih sem pa ugasnil in Shift&Delete.Ruki napisal/-a:Assassin's Creed - toliko negativnih mnenj sem slišal o tem filmu, da sem odlašal z ogledom, na koncu pa se mi sploh ni zdel tako slab. Ni nek hudo dober film, ni pa spet tako slab kot ga opisuje večina. Je za pogledat, sploh če si kdaj igral igro.
se popolnoma strinjam s tabo.Ruki napisal/-a:Jack Reacher: Never Go Back + Mechanic: Resurrection + War Dogs
Tja do tretjega ranjenca me je še držal v napetosti, kasneje pač ne več toliko. Tako opevane realistične scene se lahko skrijejo napram Reševanju, kjer sem prvič podoživel sikanje krogel mimo ušes. Namreč med služenjem vojnega roka smo bili (trije malo bolj "problematični") postavljeni za "obezbeđenje" strelišča, ko je vojska streljala. In ker nama je bilo dolgcajt, malo višje je bil pa (u liniji gađanja) sadovnjak, sva z Marjanom šla v češplje. Ko je začelo okoli naju cefrati listje in potiho zujati, sva ugotovila, da so začeli streljati. Streljanja se ni slišalo, le listje je cefralo cufcufcuf, cpcp....ko so se zalutali meci odbijali od skal in je letelo po sadovnjaku. Nobenega fijukanja, samo listje je cefralo.Ruki napisal/-a:Kar se tiče Hacksaw Ridga, všeč mi je bila malo daljša predzgodba in če odmislim, da je na koncu postal tipček Captain America (še celo isti igralec kot je igral Spider-mana ta Garfield), pač superheroj z nerealnimi sposobnostmi in luknjo v scenariju, kjer so butasti vojaki čakali pod grebenom in se čudili od kje se čudežno spawnajo njihovi ranjeni soborci, ne da bi kdo splezal gor vsaj pogledat, kaj šele pomagat... je kar vredu film.
In fijukanje projektilov mimo glav in po telesih je v Reševanju prvi in najbolj ralistični efekt v filmih, kar se tiče podobnih scen. Da ne govorim o fantastičnih posnetkih prestrelnih ranah v morju, pa zvok, ko je tip pod vodo in priplava na površje, pa se spet potopi....
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
- Ruki
- STRIPOHOLIK
- Prispevkov: 2022
- Pridružen: 16.06.2007 16:45:01
- Kraj: Oblazinjena sobica na zaprtem oddelku
Re: Filmi
Sandy Wexler - Sandlerjev najnovejši film, ki je zame verjetno najboljši film, ki ga je posnel v zadnjih letih. V filmu srečamo precej cameo pojavitev od znanih in kvazi znanih igralcev. Glavni junak je seveda Sandler in ima precej dobro dodelano vlogo, film ima pa tudi nekaj smešnih trenutkov. Sicer je revmatična komedija, ampak, če ti uspe iti mimo Sandlerjevega pačenja pri govorjenju, je film za pogledat.
Re: Filmi
Vmes pogledal še:
Silence (2016)
Scorsese je pihnil mimo. Niti Liam Neeson ni mogel rešit zadeve. Garfielda mam že pun qrac - mimoza jedna, medtem, ko je Adam Driver zelo dobro odšpilal zadevo. Zgodba pa obravnava "odkrivanje" Japonske in pokristjanjevanje japončkov s strani portugalskih jezuitov, in seveda ostalim iz velike četvorke (Španija, Nizozemska, Anglija...) osvajanja kolonij v 16. in 17. stoletju. So bili pa kar frajerji tile duhovniki, ki so se v imenu boga (in Cerkve) odpravljali v neznane svetove.
Counter Clockwise (2016)
Horror&komedija, SF....pojma nimam kje sem staknil ta drekec-pekec. Znanstvenik ponesreči izumi časovni stroj in prileti v prihodnost, kjer je glavni osumljenec za umor žene in sestre. Pa mora it nazaj podelat zadeve.
Wailing (2016)
Korejski horror-thriller o policaju, ki skuša svoje rešiti pred virusom, ki obolele pretvori v krvi žejne pošasti. Priporočam, sploh ni tolk švoh, ob predpostavki, da mi v veliki večini horrorji (in slasherji in splatterji) niso zanimivi!
Nasploh so korejski thrillerji opasni:
https://moviesdrop.com/articles/best-ko ... vies/4059/
Complete Unknown (2016)
Punce izgine in se vrne po 20 letih v življenje moškega, ki cinca kako nadaljevat svoje družinsko življenje. Vrne pa se z neverjetnimi, izmišljenimi zgodbami iz svojega, več kot pestrega življenja...Bravo Michael Shannon.
Silence (2016)
Scorsese je pihnil mimo. Niti Liam Neeson ni mogel rešit zadeve. Garfielda mam že pun qrac - mimoza jedna, medtem, ko je Adam Driver zelo dobro odšpilal zadevo. Zgodba pa obravnava "odkrivanje" Japonske in pokristjanjevanje japončkov s strani portugalskih jezuitov, in seveda ostalim iz velike četvorke (Španija, Nizozemska, Anglija...) osvajanja kolonij v 16. in 17. stoletju. So bili pa kar frajerji tile duhovniki, ki so se v imenu boga (in Cerkve) odpravljali v neznane svetove.
Counter Clockwise (2016)
Horror&komedija, SF....pojma nimam kje sem staknil ta drekec-pekec. Znanstvenik ponesreči izumi časovni stroj in prileti v prihodnost, kjer je glavni osumljenec za umor žene in sestre. Pa mora it nazaj podelat zadeve.
Wailing (2016)
Korejski horror-thriller o policaju, ki skuša svoje rešiti pred virusom, ki obolele pretvori v krvi žejne pošasti. Priporočam, sploh ni tolk švoh, ob predpostavki, da mi v veliki večini horrorji (in slasherji in splatterji) niso zanimivi!
Nasploh so korejski thrillerji opasni:
https://moviesdrop.com/articles/best-ko ... vies/4059/
Complete Unknown (2016)
Punce izgine in se vrne po 20 letih v življenje moškega, ki cinca kako nadaljevat svoje družinsko življenje. Vrne pa se z neverjetnimi, izmišljenimi zgodbami iz svojega, več kot pestrega življenja...Bravo Michael Shannon.
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
- Corto
- Moderator STRIPOHOLIK
- Prispevkov: 6192
- Pridružen: 25.01.2005 20:30:25
- Kraj: Škofja Loka
- Kontakt:
Re: Filmi
The Wailing mi je bil OK ampak je veliko boljših korejskih trilerjev, npr.:tilitili napisal/-a: Wailing (2016)
Korejski horror-thriller o policaju, ki skuša svoje rešiti pred virusom, ki obolele pretvori v krvi žejne pošasti. Priporočam, sploh ni tolk švoh, ob predpostavki, da mi v veliki večini horrorji (in slasherji in splatterji) niso zanimivi!
Nasploh so korejski thrillerji opasni:
https://moviesdrop.com/articles/best-ko ... vies/4059/
Memories of Murder
Sympathy for Mr. Vengeance
The Chaser
Oldboy
Pieta (ta je bolj drama)
New World (ta pa bolj krimič)
Re: Filmi
čez praznike so bili na sporedu na pop kino Hobbit 1,2,3 oz.
-The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
http://www.imdb.com/title/tt0903624/
-The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1170358/
-The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014)
http://www.imdb.com/title/tt2310332/
-The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
http://www.imdb.com/title/tt0903624/
-The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1170358/
-The Hobbit: The Battle of the Five Armies (2014)
http://www.imdb.com/title/tt2310332/
play it again
Re: Filmi
Se popolnoma strinjam s tabo. Dodal bi le še tele must-see filme:Corto napisal/-a:
The Wailing mi je bil OK ampak je veliko boljših korejskih trilerjev, npr.:
Memories of Murder
Sympathy for Mr. Vengeance
The Chaser
Oldboy
Pieta (ta je bolj drama)
New World (ta pa bolj krimič)
A Bittersweet Life (2005)
Voice of a Murderer (2007)
The Man from Nowhere (2010)
No Mercy (2010)
Ha-wool-ling (2012)
pa mogoče Mother (malo manj kot drugi).
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Filmi
Vmes med peglanjem. Pa če se mi ne ljubi it na njivo plet, pol en film raj pogledam. Pa vmes, ko čakam na ženo, da pride s pijanke al pa šihta, tja do 2 oz 4 zjutraj.horex2 napisal/-a:
kdaaaaaj pa imate čas pogledat vse te filme
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Filmi
pogledal in priporočam (posneti po resničnih dogodkih)
USS Indianapolis Men Of Courage (2016)
http://www.imdb.com/title/tt2032572/?ref_=nv_sr_1
USS Indianapolis Men Of Courage (2016)
http://www.imdb.com/title/tt2032572/?ref_=nv_sr_1