Cuvari zaboravljenog vremena, biblioteka Majstori jugoslovenskog stripa, Decije novine 1991. Scenario Miroslav Maric, crtez Radovanovic.
Prodajem.
Cijena? Cista sitnica!
Cuvari zaboravljenog vremena
Moderatorji: TomDar, jang, Corto, Tornado, Mioke
Re: Cuvari zaboravljenog vremena
Група „Баухаус 7“, је оставила значајног трага у српској и југословенској поп-култури осамдесетих. Радови њених некадашњих чланова се у наше доба објављују и у Француској, Немачкој, Сједињеним Државама и другим земљама.
Најистакнутији чланови су били Зоран Туцић, Вујадин Радовановић, Раде Товладијац и Саша Живковић.
УТИЦАЈ ГРУПЕ
Иако испрва замишљен као стрипска група, „Баухаус 7“ свој естетски и идејни утицај, неку врсту свекултурног дијалога, проширио је временом и на друге области: илустрацију (насловнице најпопуларнијих издања у осамдесетим и надаље), филм и позориште (утицај на нову српску фантастику у филму и позоришту деведесетих, анимација, концепти, сторибордови итд), архитектонске концепте (Нови египатски музеј, Свемирска станица у Лагранжовој тачки Л5...), социјалну комуникацију (политичке кампање и политички стрип), видео-игре, мултимедију и комплетну визуелну културу.
У нашем добу се и њихови рани радови прештампавају, а стрипски и филмски ствараоци стасали у деведесетим признају да је један од значајних импулса током њиховог уметничког сазревања био баш утицај „Баухауса 7“.
ИСТОРИЈАТ „БАУХАУСА 7“
Језгро групе је почело да се ствара у Београду, у јесен 1981, а већ пар година касније стрипски уметници (већином архитекте) Зоран Туцић, Вујадин Радовановић, Раде Товладијац и Саша Живковић почињу интензивно да сарађују са сценаристима Љуаном Коком, Александром Тимотијевићем и Марком Фанчовићем, а нешто касније и са Мирославом Марићем.
Прво озбиљније дебитовање групе се десило у YU стрип магазину 1984, када је главни уредник Момчило Рајин дао простор новој стрипској генерацији.
У овом часопису и другим издањима „Дечјих новина“ објављивано је неколико серијала ове групе у периоду 1984-1990: „Ворлох“, „Нити снова о моћи“, „Људи за звезде“, „Црно злато“, „Shine on You Crazy Diamond“, „Пројекат Ускрснуће“, „Џо XX“, „Чувари заборављеног времена“...
Већина ових стрипова је била на завидном занатском, ликовном и идејном нивоу, упркос младости стваралаца, а за неке од ових дела критика данас сматра да су били међу најважнијима у региону тог времена.
У деведесетим чланови некадашње групе шире своја интересовања на друге уметничке облике. Али и даље често раде професионално на стрипу, по сценаријима Светозара Обрадовића, Зорана Стефановића, Мишела Дифрана, Дарка Мацана и других писаца.
Новији радови им се објављују с обе стране Атлантика: стрипови „Трећи аргумент“ по Милораду Павићу, „Кандид“ по Волтеру, али и бројни мултимедијални радови, филмови, илустрације итд.
Вишеструко су награђивани у разним областима.
Најистакнутији чланови су били Зоран Туцић, Вујадин Радовановић, Раде Товладијац и Саша Живковић.
УТИЦАЈ ГРУПЕ
Иако испрва замишљен као стрипска група, „Баухаус 7“ свој естетски и идејни утицај, неку врсту свекултурног дијалога, проширио је временом и на друге области: илустрацију (насловнице најпопуларнијих издања у осамдесетим и надаље), филм и позориште (утицај на нову српску фантастику у филму и позоришту деведесетих, анимација, концепти, сторибордови итд), архитектонске концепте (Нови египатски музеј, Свемирска станица у Лагранжовој тачки Л5...), социјалну комуникацију (политичке кампање и политички стрип), видео-игре, мултимедију и комплетну визуелну културу.
У нашем добу се и њихови рани радови прештампавају, а стрипски и филмски ствараоци стасали у деведесетим признају да је један од значајних импулса током њиховог уметничког сазревања био баш утицај „Баухауса 7“.
ИСТОРИЈАТ „БАУХАУСА 7“
Језгро групе је почело да се ствара у Београду, у јесен 1981, а већ пар година касније стрипски уметници (већином архитекте) Зоран Туцић, Вујадин Радовановић, Раде Товладијац и Саша Живковић почињу интензивно да сарађују са сценаристима Љуаном Коком, Александром Тимотијевићем и Марком Фанчовићем, а нешто касније и са Мирославом Марићем.
Прво озбиљније дебитовање групе се десило у YU стрип магазину 1984, када је главни уредник Момчило Рајин дао простор новој стрипској генерацији.
У овом часопису и другим издањима „Дечјих новина“ објављивано је неколико серијала ове групе у периоду 1984-1990: „Ворлох“, „Нити снова о моћи“, „Људи за звезде“, „Црно злато“, „Shine on You Crazy Diamond“, „Пројекат Ускрснуће“, „Џо XX“, „Чувари заборављеног времена“...
Већина ових стрипова је била на завидном занатском, ликовном и идејном нивоу, упркос младости стваралаца, а за неке од ових дела критика данас сматра да су били међу најважнијима у региону тог времена.
У деведесетим чланови некадашње групе шире своја интересовања на друге уметничке облике. Али и даље често раде професионално на стрипу, по сценаријима Светозара Обрадовића, Зорана Стефановића, Мишела Дифрана, Дарка Мацана и других писаца.
Новији радови им се објављују с обе стране Атлантика: стрипови „Трећи аргумент“ по Милораду Павићу, „Кандид“ по Волтеру, али и бројни мултимедијални радови, филмови, илустрације итд.
Вишеструко су награђивани у разним областима.
Re: Cuvari zaboravljenog vremena
In to je...?Вукан napisal/-a: Cijena? Cista sitnica!
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Cuvari zaboravljenog vremena
Odlicno ocuvan i kao takav vredi 7 evra. Nemam nameru da bacam neke nerealne cifre, a mozemo se i dogovoriti u zavisnosti od nacina isporuke.
http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pre ... ena&Grupa=
http://www.kupindo.com/pretraga.php?Pre ... ena&Grupa=
Re: Cuvari zaboravljenog vremena
Nadam se da nije previse!?