Fram je po svojih izkušnjah ladjedelništva in po navodilih Nansena skonstruiral, izdeloval vrsto prototipov oz modelov, sprobaval, popravljal in izdelal škot Archer. Karakteristike tega trojambornega skunerja:jang napisal/-a:pred slabimi desetimi leti sem bil v Oslu in tam smo obiskali muzej v katerem je ta ladja Fram...presenetilo me je kako je vse majhno v bistvu... današnjemu človeku bi se zmešalo bit mesece in leta prikovan na tako majhen prostor. pa še vkovan v led in mraz
Tonnage: 402 grt[1]
Length: 127 ft 8 in (38.9 m)
Beam: 34 ft (10.36 m)
Draft: 15 ft (4.57 m)
Propulsion: Triple-expansion steam engine, 220 hp (164 kW)
Sails Speed: 7 knots (13 km/h; 8.1 mph)
Trup je širok in izjemno plitek (nizki grez), da bi lahko vzdržal pritiske ledenih plošč in stiskanja ledu, skoraj brez gredlja. Narejen iz cogwooda (greenheart, Gvajana - Jang pumagi), izjemno trdega lesa, perfektnega za uporabo v ladjedelništvu. Ornk ojačan trup, notranjost pa izolirana po navodilih Nansena tako, da ni dopuščala kondenza, vstopa mrazu (tri komore oz prostori s predelnimi vrati) in sicer klobučevina, linolej, les in losove dlake. Glavna značilnost tega lesa in trupa je gladka površina, da se seveda led ne bi oprijemal preveč. Krmilo in propeler sta bila skonstruirana tako, da so ju lahko dvignili. Parni motor je bil tik pred odpravo zamenjan z dizlom - prvi v polarnih raziskovanjih. Mrcina je bila med Nansenovim podvigom ujeta v ledu tri leta in je dosegla 85° 57' N.