Danes prečital!
Moderatorji: TomDar, jang, Corto, Tornado, Mioke
Re: Danes prečital!
Pred denvi sem večkrat prebral revijo oz fanzin Endem - tiste s pomenljivimi naslovnicami (EKS, Matal Hurlant, LMS, Stripoteka....). Notr najdeš vse mogoče avtorje Hrvatske, Srbije in Bosne. Nekateri izdelki so izjemni. Eden od urednikov je Tihomir T Tico, ki je avtor nekaterih izjemnih naslovnic, druga dva sta še Talaja in Seba Č. Tudi članki so zanimivi, pa na koncu ponavadi galerija izdelkov posvečenih velikanom (Moebius, Miller...). Menda je ta fanzin hiberniral 10 let, ko so ga lani ponovno oživeli. Vredno ogleda, nakupa, promocije.....
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Danes prečital!
pri meni je pustil mešane občutke...nekako mi branje ni steklo, vmes sem naredil pavzo dolgo vsaj pol leta in ga danes prebral do konca. vsaj konec je srečenCorto napisal/-a:Podpišem! Me je kar pozitivno presenetil tale Vječni rat.tilitili napisal/-a:Haldeman + Marvano: Vječni rat
SF, ki se začne v bližnji prihodnosti in se neha v daljni prihodnosti. Vojna med dvema rasama, ki poteka po vseh možnih ozvezdjih. V fokusu je skupina prvoborcev in neuničljivi (sicer sam proti vojni) vojak nato častnik Mandella.
Nekaj najlepšega kar sem do sedaj prebral. Risanje ni bohve kako dobro, kar nekajkrat sem imel težave z detekcijo, kaj naj bi Marvano sploh hotel prikazat. Še boh, da je scenarij izjemen. In ko smo že pri tem - zgodba je bila napisana kot posvetilo, spomin in opomin. Posvetilo vojakom, ki nedolžni najebejo, spomin na vojno v Vietnamu in opomin človeštvu, do česa pride, ko se vojna začne brez razloga iz strahu pred neznanim in v interesu politikov in orožarjev.
ZELO zelo priporočam.
Re: Danes prečital!
PLAVE BLUZE 5 (BOOKGLOBE) Moja ocena: 9/10
Vse tri zgodbe so odlične. Hkrati zelo zabvano, polno geggov in kritično do vojne. Najbolj smešen mi je nori poveljnik konjenice, ki ne glede na razmere, stanje... juriša v napad. Njegovi možje pa za njim. Najprej je to noro smešno, sčasoma pa postane tragikomično.
Vse tri zgodbe so odlične. Hkrati zelo zabvano, polno geggov in kritično do vojne. Najbolj smešen mi je nori poveljnik konjenice, ki ne glede na razmere, stanje... juriša v napad. Njegovi možje pa za njim. Najprej je to noro smešno, sčasoma pa postane tragikomično.
Re: Danes prečital!
USAGI YOJIMBO 12: TRAVOSJEK Moja ocena: 8,5/10
8 zarotnikov pripravlja zaroto proti šogunu. Ključno vlogo naj bo odigral Meč. ki reže travo. Ta starodavni meč pride v roke Usagija in vsi plani gredo v vode.
Usagi je kot vedno odličen. Mogoče sem vseeno pričakoval več glede na to, da je omenjeno, da je to ena izmed najboljših zgodb. Je pa vsekakor zelo dolga saj ima okoli 250 strani. V njej sem zaznal delčke iz številnih samurajskih filmov, ki pa seveda tudi črpajo motive iz japonske zgodovine..
8 zarotnikov pripravlja zaroto proti šogunu. Ključno vlogo naj bo odigral Meč. ki reže travo. Ta starodavni meč pride v roke Usagija in vsi plani gredo v vode.
Usagi je kot vedno odličen. Mogoče sem vseeno pričakoval več glede na to, da je omenjeno, da je to ena izmed najboljših zgodb. Je pa vsekakor zelo dolga saj ima okoli 250 strani. V njej sem zaznal delčke iz številnih samurajskih filmov, ki pa seveda tudi črpajo motive iz japonske zgodovine..
Re: Danes prečital!
Max Collins + R Rayner: Road to Perdition
Na poti v Perdition, malo zakotno vasico, kamor Angel of Death oz Angel smrti, kot pravijo čistilcu lokalnega mafijca, ki ima povezave tudi s čikaškim Al Caponejem, pelje svojega starejšega sina. Mali je preživel pomor družine (mama in bratec) zgolj po naključju. Ker je bil priča "čiščenju" svojega fotra in psihopatatskega sina lokalnega bossa, se lokalni boss odloči znebit šibkega člena t.j. svojega čistilca, njegov sin pa popuca celo družino. No vsaj mislil je tako.
Na poti v Perdition, fotr in sin zadajata udarec za udarcem ne samo lokalnem bossu ampak tudi velikem čikaškem šefu.
Nastopa cel kup resničnih oseb (Nitti, Al Capone, Gable, Looney, agent Ness...), strip se bere celo bolj napeto kot se gleda znan film s Hanksom v glavni vlogi. Film sicer malo predrugači zadnjo tretjino stripa, vendar, kakor se spomnim tega odličnega filma, v večini verno sledi suspenzu stripa. Mojstrovina.
Max Collins je dvakratni zmagovalec in dobitnik Prive Eye writers nagrade, njegov opus zajema krimi zgodbe, romane o vrsti nam poznanih junakov (Eliot Ness, Dick Tracy, Nolan...), material za nadaljevanje CSI Miami, CSI Crime Inv...., , Criminal Minds, NYPD Blue, Mickey Spillane, ter vrsto scenarijev za stripe.
Richard P Rayner je risal Road to Perdition 4 leta in je odlično povzel šmek tridesetih v času Velike gospodarske krize v Ameriki.
Na poti v Perdition, malo zakotno vasico, kamor Angel of Death oz Angel smrti, kot pravijo čistilcu lokalnega mafijca, ki ima povezave tudi s čikaškim Al Caponejem, pelje svojega starejšega sina. Mali je preživel pomor družine (mama in bratec) zgolj po naključju. Ker je bil priča "čiščenju" svojega fotra in psihopatatskega sina lokalnega bossa, se lokalni boss odloči znebit šibkega člena t.j. svojega čistilca, njegov sin pa popuca celo družino. No vsaj mislil je tako.
Na poti v Perdition, fotr in sin zadajata udarec za udarcem ne samo lokalnem bossu ampak tudi velikem čikaškem šefu.
Nastopa cel kup resničnih oseb (Nitti, Al Capone, Gable, Looney, agent Ness...), strip se bere celo bolj napeto kot se gleda znan film s Hanksom v glavni vlogi. Film sicer malo predrugači zadnjo tretjino stripa, vendar, kakor se spomnim tega odličnega filma, v večini verno sledi suspenzu stripa. Mojstrovina.
Max Collins je dvakratni zmagovalec in dobitnik Prive Eye writers nagrade, njegov opus zajema krimi zgodbe, romane o vrsti nam poznanih junakov (Eliot Ness, Dick Tracy, Nolan...), material za nadaljevanje CSI Miami, CSI Crime Inv...., , Criminal Minds, NYPD Blue, Mickey Spillane, ter vrsto scenarijev za stripe.
Richard P Rayner je risal Road to Perdition 4 leta in je odlično povzel šmek tridesetih v času Velike gospodarske krize v Ameriki.
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Danes prečital!
Zagor maxi 33 - Ledene zemlje
Kar nekaj znanih obrazov ponovno vidimo v tem maxiju od teh npr. stopajo po Zagorovi poti princ Rezanov s svojimi kozaki in Honest Joe s svojimi mornarji pa še lovci na kože so tu. Nasproti mu spet stoji oživeli "Carcajou" alias "Onaj koji ne umire" alias "Eskimo", ki se na vsak način hoče maščevati junaku iz Darkwooda.
Kar dober scenarij v izvedbi Raucha in risba v izvedbi Srefana in Domenica Di Vitta.
Bo.
Kar nekaj znanih obrazov ponovno vidimo v tem maxiju od teh npr. stopajo po Zagorovi poti princ Rezanov s svojimi kozaki in Honest Joe s svojimi mornarji pa še lovci na kože so tu. Nasproti mu spet stoji oživeli "Carcajou" alias "Onaj koji ne umire" alias "Eskimo", ki se na vsak način hoče maščevati junaku iz Darkwooda.
Kar dober scenarij v izvedbi Raucha in risba v izvedbi Srefana in Domenica Di Vitta.
Bo.
play it again
Re: Danes prečital!
Meni je celoten serijal lepo sedel in sem prav užival v branju. Integral Crvena maska je treba prebrati med 6. in 7. zgodbo integrala Sedam života kopca. Gre za zgodbice objavljene v magazinu zato vrjetno krajše zgodbe, precej naivne kot si sam napisal. Pero na vjetru rešujeta lepa risba in barve, zgodba je pa precej za lase privlečena. Mi je pa zanimivo kako se avtorja sploh ne vrneta več na otroka ki ga je rodila Ariane?!? Sta to mislila uporabiti kasneje?valiant napisal/-a:JUILLARD : CRVENA MASKA (FIBRA) Moja ocena: 9/10
Po izjemnemu 7 života kobca in žal slabemu nadaljevanju Pero na vjetru še ena zbir4ka stripov iz cilklusa o crveni maski.
Ta strip je bil napisan v 80 letih, torej pred 7 života kobca. Gre za klasične bd zgodbice kjer Arianna (crvena maska) popravlja krivice,ki se godijo po svetu.
Te zgodbe so bolj preproste, da ne rečem naivne v primerjavi s Kobcem vseeno pa berljive. Risba je pa zelo lepa. Kdor ima rad kobca mu bo všeč.
Re: Danes prečital!
Jedno doba, jedna priča 23 Princ od Persije (Darkwood)
Jedno doba, jedna priča 24 Glas anđela (Darkwood)
Jedno doba, jedna priča 25 Kubanska Nova godina (Darkwood)
Jedno doba, jedna priča specijal 1 Ubijte Karavađa! (Darkwood)
Še vedno (vsaj meni), odličen serijal! Zanimive zgodbe, pa na srečo malo manj "nadnaravnih" zgodb v teh zgornjih številkah.
He he, morda samo zanimivost - v Kubanski Novi godini so ga malo kiksnili. Namreč, na samem začetku imamo točno določen datum, nato pa se junak spominja, kako je prišlo do vsega skupaj. In v teh dogodkih iz spominov imamo sceno, ko se pelje z avtom, v avtu igra ena pesem in spodaj pod sliko je zapisano za katero pesem gre in iz katerega leta. Problem je samo v tem, da naj bi pesem izšla kasneje, kot pa se dogaja naša zgodba. Ok, morda je pa to tisti "nadnaravni moment" teh JDJP in se tu skriva kakšen globlji smisel (j/k).
Jedno doba, jedna priča 24 Glas anđela (Darkwood)
Jedno doba, jedna priča 25 Kubanska Nova godina (Darkwood)
Jedno doba, jedna priča specijal 1 Ubijte Karavađa! (Darkwood)
Še vedno (vsaj meni), odličen serijal! Zanimive zgodbe, pa na srečo malo manj "nadnaravnih" zgodb v teh zgornjih številkah.
He he, morda samo zanimivost - v Kubanski Novi godini so ga malo kiksnili. Namreč, na samem začetku imamo točno določen datum, nato pa se junak spominja, kako je prišlo do vsega skupaj. In v teh dogodkih iz spominov imamo sceno, ko se pelje z avtom, v avtu igra ena pesem in spodaj pod sliko je zapisano za katero pesem gre in iz katerega leta. Problem je samo v tem, da naj bi pesem izšla kasneje, kot pa se dogaja naša zgodba. Ok, morda je pa to tisti "nadnaravni moment" teh JDJP in se tu skriva kakšen globlji smisel (j/k).
Anything is possible
Be the Change You Want to See
Be the Change You Want to See
Re: Danes prečital!
Lepage: Ar-men
Čeprou tale Phare de la Jument zgleda bolj strašno:
Kdor preživi tlele par nevihtnih dni in se je pripravljen vračat nazaj oddelat svoj turnus, je ornk dec.
Ej, tako lepih barv in pejsažev že nisem videl celo večnost. Sploh se ne spomnim kdaj nazadnje. Fantastično.
Jean Guichard je posnel nekaj izjemnih fotografij tega svetilnika. Sledijo slike iz stripa in pa dve fotki:
Aja, vsebina? Ko jebe vsebino, ta je za tiste ki kontemplativno blablabla.......pač samota, prividi, razmišljanje z umikom v svet domišljije, varno zavetje kjer ima podzavest glavno vlogo. Priporočam predvsem zaradi likovne estetike.
Čeprou tale Phare de la Jument zgleda bolj strašno:
Kdor preživi tlele par nevihtnih dni in se je pripravljen vračat nazaj oddelat svoj turnus, je ornk dec.
Ej, tako lepih barv in pejsažev že nisem videl celo večnost. Sploh se ne spomnim kdaj nazadnje. Fantastično.
Jean Guichard je posnel nekaj izjemnih fotografij tega svetilnika. Sledijo slike iz stripa in pa dve fotki:
Aja, vsebina? Ko jebe vsebino, ta je za tiste ki kontemplativno blablabla.......pač samota, prividi, razmišljanje z umikom v svet domišljije, varno zavetje kjer ima podzavest glavno vlogo. Priporočam predvsem zaradi likovne estetike.
WHOOOOA BIG FELLA; WHOOOA.
Re: Danes prečital!
Yup! Žal je bilo tako že s Putovanji na Samotne otoke. Risba odlična, ampak zgodba... kakšna zgodba?tilitili napisal/-a:Lepage: Ar-men
Priporočam predvsem zaradi likovne estetike.
Anything is possible
Be the Change You Want to See
Be the Change You Want to See
- Corto
- Moderator STRIPOHOLIK
- Prispevkov: 6191
- Pridružen: 25.01.2005 20:30:25
- Kraj: Škofja Loka
- Kontakt:
Re: Danes prečital!
Meni niti risba ne potegne.Poli 78 napisal/-a:Yup! Žal je bilo tako že s Putovanji na Samotne otoke. Risba odlična, ampak zgodba... kakšna zgodba?tilitili napisal/-a:Lepage: Ar-men
Priporočam predvsem zaradi likovne estetike.
Re: Danes prečital!
The best of Marvel (čarobna knjiga)
4. Kapetan Amerika: Zimski vojnik I
5. Kapetan Amerika: Zimski vojnik II
Celoten vtis zelo pozitiv, risba odlična (razen enega dela ki ga je risal drug risar). Sicer sem pred leti že gledal film, vendar pozabil vsebino. Bi bilo zanimivo spet pogledat in primerjat.
The best of Marvel (čarobna knjiga)
1.Spiderman: Noć kad je umrla Gwen Stejsi
Precej bolj naporno branje....starejšega nastanka, temu primerna risba in zgodba. Bolj za res ljubitelje Spidermana, kakšnemu novemu bralcu je ne bi priporočal
4. Kapetan Amerika: Zimski vojnik I
5. Kapetan Amerika: Zimski vojnik II
Celoten vtis zelo pozitiv, risba odlična (razen enega dela ki ga je risal drug risar). Sicer sem pred leti že gledal film, vendar pozabil vsebino. Bi bilo zanimivo spet pogledat in primerjat.
The best of Marvel (čarobna knjiga)
1.Spiderman: Noć kad je umrla Gwen Stejsi
Precej bolj naporno branje....starejšega nastanka, temu primerna risba in zgodba. Bolj za res ljubitelje Spidermana, kakšnemu novemu bralcu je ne bi priporočal
Re: Danes prečital!
Tex 155,156,157 (ludens)
Mnogo priče, nešto pucanja i jahanja i malo batina...tipični Tex, Fontova risba mi pa nekako ni sedla...sploh v VČ izdaji ko je sken že tako bil temnejši
Mnogo priče, nešto pucanja i jahanja i malo batina...tipični Tex, Fontova risba mi pa nekako ni sedla...sploh v VČ izdaji ko je sken že tako bil temnejši
Re: Danes prečital!
Dampyr maxi 1 Gospodar osa / Tajna čarobne šume / Sjene u džungli (Strip-agent)
Dampyr maxi 2 Spectriana / Vodoriga (Strip-agent)
Žal precej osrednji teli Dampyr maxiji, vsaj sodeč po prvih dveh. Kot kaže (moj občutek) gre za zgodbe, ki se niso prebile v redno serijo, ali pa morda v njo ne sodijo (?). Zanimivo, da v teh petih zgodbah skoraj ne nastopajo vampriji. Je pa tu alkimija, hermetizem, okultizem, magija ...
V prvem maxiju sta prvi dve zgodbi še nekako zanimivi (čeprav v njiju ni nobenega vampirja), ampak zadnja v katerem so vampirji je pa čisti pofl. Že sama ideja je ... ne bom spoilal.
Drugi maxi je malo boljši, vsaj meni, čeprav Baggi morda komu ni tako dober risar. Vsaj tu imamo tako njegova odlična dela kot čisti krš. Ob branju Spectriane se je pa tudi meni malo spalo, tako da bi se dalo reči, da sem popolnoma padel v zgodbo. Kdor je prebral bo vedel zakaj.
Ob primerjavi s specijalci se mi zdi, da so pri Dampyrju maxiji res neko odlagališče neizkoriščenih zgodb. Vseeno iz katerega razloga niso prišle v redno serijo.
Dampyr maxi 2 Spectriana / Vodoriga (Strip-agent)
Žal precej osrednji teli Dampyr maxiji, vsaj sodeč po prvih dveh. Kot kaže (moj občutek) gre za zgodbe, ki se niso prebile v redno serijo, ali pa morda v njo ne sodijo (?). Zanimivo, da v teh petih zgodbah skoraj ne nastopajo vampriji. Je pa tu alkimija, hermetizem, okultizem, magija ...
V prvem maxiju sta prvi dve zgodbi še nekako zanimivi (čeprav v njiju ni nobenega vampirja), ampak zadnja v katerem so vampirji je pa čisti pofl. Že sama ideja je ... ne bom spoilal.
Drugi maxi je malo boljši, vsaj meni, čeprav Baggi morda komu ni tako dober risar. Vsaj tu imamo tako njegova odlična dela kot čisti krš. Ob branju Spectriane se je pa tudi meni malo spalo, tako da bi se dalo reči, da sem popolnoma padel v zgodbo. Kdor je prebral bo vedel zakaj.
Ob primerjavi s specijalci se mi zdi, da so pri Dampyrju maxiji res neko odlagališče neizkoriščenih zgodb. Vseeno iz katerega razloga niso prišle v redno serijo.
Anything is possible
Be the Change You Want to See
Be the Change You Want to See
Re: Danes prečital!
RIP KIRBY 15, 16 (FIBRA) Moja ocena: 7/10
Kot sem že zapisal za 11, 12, 13 in 14 risba več ni tako detaljna. Tu se mi zdi še bolj popreproščena. Zgodbe se večinoma ponavljajo. Tako imamo spet mesto Harmony, pa spet vesoljsko mesto, ki mu preti nevarnost, pa spet igralko, ki ji grozijo, pa zopet smo v puščavi pri že znanem princu... Te zgodbe so precej bolj enostavne, bolj naivne in manj dodelane od začetnih. Pa bi moralo biti ravno obratno, saj so prve iz 40- let, te zadnje pa že iz 90-tih.
Zdi se mi, da prvih 10 Fibrinih knjig za kolekcijo Rip Kirbyja popolnoma zadostuje.
Vives: Sestra (Fibra) Moja ocena: 8/10
Avtor meni zelo dobre Poline tukaj predstavlja poletno romanco med dvema najstnikoma. Všečno, vendar nič več kot to.
Kot sem že zapisal za 11, 12, 13 in 14 risba več ni tako detaljna. Tu se mi zdi še bolj popreproščena. Zgodbe se večinoma ponavljajo. Tako imamo spet mesto Harmony, pa spet vesoljsko mesto, ki mu preti nevarnost, pa spet igralko, ki ji grozijo, pa zopet smo v puščavi pri že znanem princu... Te zgodbe so precej bolj enostavne, bolj naivne in manj dodelane od začetnih. Pa bi moralo biti ravno obratno, saj so prve iz 40- let, te zadnje pa že iz 90-tih.
Zdi se mi, da prvih 10 Fibrinih knjig za kolekcijo Rip Kirbyja popolnoma zadostuje.
Vives: Sestra (Fibra) Moja ocena: 8/10
Avtor meni zelo dobre Poline tukaj predstavlja poletno romanco med dvema najstnikoma. Všečno, vendar nič več kot to.